mandag 1. juni 2015

Naturviner og viner uten tilsatt sulfitt

Her er noen viner som kom i hus for sommeren. På vinmonopolets sider kan man nå søke på naturvin og få opp et knippe viner som skal være naturvin. Ser også at noen viner profilerer seg som uten tilsatt sulfitt. Spennende . Har ikke fått smakt herlighetene, men jeg har trua på at det kan bli en fin smaksopplevelse.





Legger til noen linker til div naturvingleder:

Husets Vin, en skrivekyndig og lidenskapelig nordlenning, som også har naturvin i sitt store vinrepartoar.
Frøken gammeldags, en herlig blogg, herlig dame , glad i vin!
Godtdrikke.net/hva-er-naturvin/
Eiden's Hage gammelt innlegg om naturvin

Og noen produsenter som er verdt å få med seg:

- COS - sammenslutning på Sicilia med tre vinbønder
- Angelinio Maule. Har verdens beste dessertvin.
- Principiano
- Camillo Donati
- Barracotta
- Anthill
- Patrick Desplait's
-  Mer kommer !

4 kommentarer:

  1. Heisann! Ei helsing tilbake til de andre på denne sommarøya ja. Eller haustøya som me kan kalle ho? Eg fekk naglabet i går då eg plukka med meg syregras heim til kyllingane! Er ikkje vant med å få det i juni nei!

    Dei minste kyllingane er blanding av Plymouth Rock og Sussex, og så har eg tre islandskyllingar. Når det gjeld delikatessen brunsniglar så er det berre dei minste kyllingane som har vist entusiasme over dei. Og hadde tidlegare ei høne som elska dei. Men hønsa elles bryr seg ikkje. Så er kanskje noko med rasen? tenkte å sleppe dei inn i hagen ein dag i alle fall og håpar dei små vil plukke med seg litt. Gode protein for dei i alle fall:-) Håpar alt går bra hos dåke!

    SvarSlett
  2. Og eg svarar her eg;-) Det var ingen sneglar på Eskelandstunet her. Til eg kom her til. Det høyres mistenkeleg ut, og ja, det var min feil, men mest Plantasjen sin! I min startande hageglede kjøpte eg meg nokre stauder frå Plantasjen for å fylle bedet med noko. Eg lot dei stå i ein kasse her ute over natta og dagen etterpå var det sneglar her og der. Og etterpå har det vel auka meir og meir og no har eg budd her snart tre år. Men det er ikkje alvorleg mykje då, men uansett. I fjor knaska dei rabarbrablada mine og kom seg til og med også oppi pallekarmane til slutt.
    Og utegåande grisar anbefales sterkt! Dåke har jo grisebonden sjølv i nærleiken også, dei finaste grisane kjem derifrå!

    SvarSlett
  3. Eg syns det var greit å prøve meg med edelgris ute. Har ein nabobonde som hadde hatt tre grisar året før og dei storkosa seg ute. Men skjønar godt at dåke er ute etter frilandsgris. Men kva med Ullgris? Om det er det det heiter? Det fekk eg lyst på i går, eg høyrte at ein gard i Dimmelsvik driv med det. Det hadde vore noko det! I alle fall utruleg kjekke og sosiale dyr. Som verkeleg steller med jorda haha. Trur det vert kjekt matprosjekt for dåke i alle fall! Og bra dåke er to, for jammen var det ein del å gjere! :-)

    SvarSlett
  4. Takkar for det!! :-) Ja, skal visst muleg vere ein gard heilt oppe i Omvikdalen men det er også nokon som har det på Valevåg. Men eg veit ikkje navna til dei. Men eg kan kanskje finne ut navnet til dei i Omvikdalen. Dei kan jo gå ute heile året som du seier. Men om ein vil slakte og lage forskjellig av kjøtet er jo frilandsgris betre kanskje.
    Og kjenner meg heilt klart igjen med å ha så mange idear i hovudet gitt. Får jo ikkje gjort alt :-) Ha ein fin sundag i regnet!

    SvarSlett